Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Παστουρμάς. Βότκα. Πλάνες. Σεξ.

Μετά από 10 ώρες δουλειάς, ικανοποιημένος, αν και με διαλείμματα για φαγητό (μεσημέρι: αυγά με παστουρμά Μιράν, μια δική μου μαντλέν που μετά σε διαποτίζει και σε κάνει να ψιλοζέχνεις· βράδυ: ψευτοπαέγια) και επουσιώδεις παρεμβάσεις στο φέισμπουκ, έχοντας τελειώσει κάτι έστω και λίγο, λέω να κάτσω να γράψω κάτι βαρυσήμαντο. Βάζω μια βότκα με πολύ πάγο, ρίχνω και μισό παιδικό χυμό του ανιψιού μέσα.

Λέω να κάτσω να γράψω ότι μια βασική πλάνη είναι να αντιλαμβάνεσαι τις διαφορές ως αντιθέσεις, ως αντιθετικά ζεύγη: να αντιλαμβάνεσαι το διαφορετικό ως το αντίθετο. Λέω να κάτσω να γράψω κάτι ερωτογραφικό από αυτά όπου μπερδεύονται γλυκά παρελθόν και παρόν και μέλλον σε δωμάτια κλειστά με φως λοξό, ανάμνηση κι επινόηση και φαντασίωση, γυναίκες που έχω και είχα και δεν είχα και δεν έχω, μια μια, δυο δυο, στην μπανιέρα κι αλλού. Όμως επιστημολογία, παστουρμάς και έρως δεν πάνε μαζί. Ιδίως παστουρμάς και έρως. Όσοι έχετε φάει παστουρμά, ξέρετε. Ξέρετε καλά.

Κι έτσι λέω να δω τι μου λέει να διαβάσω ο κόσμος στο φέισμπουκ. Και πέφτω πάνω σε αυτή τη μαλακία. Και να με συγχωρείτε που εκφράζομαι έτσι, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι αυτά τα τριπλά λογικά άλματα στον πάγο, αυτά τα από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα, τα "αν η γιαγιά μου ήταν ο Τζίμης Πανούσης τότε θα είχα ρουλεμάν" δημοσιεύονται σε εφημερίδα, ενώ εγώ ο χατζημαλάκας (συγγνώμη και πάλι, παραφέρομαι, το ξέρω) κάθομαι και αγωνιώ και δουλεύω και ξαναδουλεύω τι θα γράψω κάθε δεύτερο Σάββατο;

Και με αυτές τις σκέψεις, επιστρέφω στη βότκα μου.

GatheRate

8 σχόλια:

  1. Κι όμως, το πρώτο φαγητό που μαγείρεψα στο κορίτσι ήταν παστουρμάς σαγανάκι. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι εννοείς δεν μπορείς να το πιστέψεις? Γράφονται σε εφημερίδα, ακούγονται στην τηλεόραση, ποστάρονται σε μπλογκ... Οι βλάκες κυβερνούν τον κόσμο. Κατάλαβέ το άνθρωπε, είσαι μειοψηφία.

    Καλή ιδέα η βότκα. Σαλούτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή στην πραγματικότητα είναι εύκολο να δώσει η Ελλάδα 2 δις του ELA στην Κύπρο, η συμμαχία με τον Καμμένο είναι ΟΚ και ο Τσίπρας δεν εθνολαϊκίζει σα μαλάκας;

    Ή απλά το απορρίπτεις με το ίδιο μίσος που ένας ισλαμιστής θα απέριπτε φωτογραφία γυμνόστηθης φεμινίστριας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ μα τα βυζιά να έχω πρόβλημα; Βυζιά! Ισλαμιστής; Μουά;

      Χωρίς πλάκα: το κείμενο είναι ασυνάρτητο και τίγκα στα λογικά άλματα, συνδέοντας τα άσχετα. Και όχι για να κάνει ποίηση...

      Διαγραφή
    2. Δηαλδή, ρε Τζέι, τι λέει αυτός εδώ τώρα; Ούτε μετά από δυο τρίφυλλα σκέτα δε λες τέτοια:

      "Η άτακτη νυχτερινή υποχώρηση Αναστασιάδη είναι αυτό που θα είχε συμβεί πέρυσι τον Ιούνιο αν ο Αλέξης Τσίπρας είχε κερδίσει τις εκλογές και ως επικεφαλής κυβέρνησης συνασπισμού πήγαινε να διαπραγματευτεί με το Βερολίνο. Και μη χειρότερα! Μάλιστα, η Κουμουνδούρου είναι τυχερή που η Κύπρος έκανε τελικά πίσω. Γιατί αν δεν έκανε, η ελληνική κοινή γνώμη θα παρακολουθούσε live στην τηλεόραση την ταινία καταστροφής που θα ήταν η έξοδος μιας ελληνόφωνης χώρας από την ευρωζώνη."

      Διαγραφή
  4. στην πραγματικότητα η μοναδική μαλακία που γράφει το άρθρο είναι ότι η εγχώρια κοινή γνώμη (κι εσύ μαζί) δίνει μισό παπάρι αν ο Τσίπρας αλληθωρίζει προς την ακροδεξιά ή προς το διάολο. Τη νοιάζει να βρέξει λεφτά αλλωνών στην τσέπη της, and that's that.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα ο ΣΥΡΙΖΑ με έχει τσαντίσει (τα παπάρια μου δεν τα δίνω) εδώ και πολύ καιρό. Και ναι, οποιαδήποτε συνεννόηση αριστερού κόμματος με τον Καμμένο είναι κατακριτέα. Τα λέει και το ίνδαλμά σου (και όλης της νεολαίας) Ολντ Μπόι. ;-)

      Διαγραφή