Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Η ψωλή μου


Θέλω να έχω την ψωλή μου μόνο για να γαμάω
και για να μου της κάνουν όλα αυτά τα ωραία που κάνουν
στις ψωλές.

Δεν θέλω μ' αυτήν
ούτε να μιλάω
ούτε να επιβάλλομαι
ούτε να προπορεύομαι
ούτε να κοκορεύομαι
ούτε να κρίνω
ούτε να δείχνομαι
ούτε να ντύνομαι
ούτε να τρώω και να πίνομαι.

Δεν θέλω γι' αυτήν

ούτε να μιλάω
ούτε να κυβερνάω
ούτε να καμαρώνω (όχι πολύ).

Τα σύμβολα ας παίζουν με τα σύμβολα
οι εξουσίες με την αντίσταση
κι εμείς μεταξύ μας.
Κάπως έτσι.

GatheRate

2 σχόλια:

  1. Μου είναι απεχθής ακουστικά η λέξη.Σαν να υποτιμάται το σημαινόμενο.Εννοώ μόνο τη λέξη του τίτλου.Όλα τα άλλα ηχούν ευχάριστα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα εντάξει! Για φανταστείτε να λεγόταν "ο φαλλός" το ποίημα. Δηλαδή σιγά ρε φίλε. :-)

      Διαγραφή